آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

خانه مقدس حقیقت پاتایا

در سال 1981 میلادی ساختمان چوبی خارق العاده در قسمت شمالیپاتایا کنار ساحل به وسیله شخصی به اسم Lek Viriyaphant شروع به ساخت شد و براساس پیش بینی های انجام شده اتمام آن تا سال 2050 طول می کشد. این بنا که از شگفت انگیز ترین جاذبه های گردشگری پاتایا می باشد خانه مقدس حقیقت نام دارد. همراه با آرزوی آسمان آبی باشید تا با این بنا بیشتر آشنا شوید.

خانه مقدس حقیقت پاتایا کاملا از چوب تشکیل شده و تمام ظریف کاری آن با دست صورت گرفته است و افراد بسیار که در زمینه کنده کاری مهارت دارند روزانه در این خانه کنده کاری به شکلهای مختلف انجام می دهند. خانه مقدس حقیقت  در قسمت شمالی پاتایا و در منطقه ای نزدیک به دماغه ریچ ویت  در یک منظره تماشایی و زیبا در واقع شده است که طول این ساختمان بیشتر از 100 متر است. معماری خانه مقدس حقیقت از اعتقادات آیین بودا و هندو گرفته شده و در چهار ضلع این ساختمان هم طرحها و نقاشی های طبق اعتقادات و آیین تایلند ، هند و چین حکاکی شده است . این ساختمان با هتل های پاتایا مسافت چندانی ندارد که از مزایای این جاذبه توریستی برای مسافران تور مسافرتی پاتایا  است.

پارک آبی پاتایا

تایلند کشوری است که دارای تعداد زیادی جاذبه و تفریحات متنوع است که باعث می شود در سفر خاطراتی خوشی را تجربه کنید. پاتایا از توریستی ترین شهرهای تایلند  است که دارای طبیعتی زیبا و مکان های دیدنی بسیاری است و در بین مسافران تور گردشگری پاتایا بسیار محبوب است، پارک آبی پاتایا در بین جاذبه های گردشگری  این شهر بسیار معروف است ، برای آشنایی بیشتر همراه آژانس آرزوی آسمان شوید تا اطلاعات مورد نیاز درباره ی این پارک را بدست آورید.

پارک آبی با امکانات رفاهی مناسب بهترین گزینه جهت یک روز تفریح با خانواده می باشد ، ساختن این پارک در سال 2012 میلادی آغاز شد که با استفاده از معماران و طراحان برجسته در سال 2014 میلادی با یک فاز افتتاح شد که درون آن انواع سرسره  ، چندین جکوزی و امکانات ورزشی  و ... موجود می باشد که مسافران تور تایلند می توانند با آرامش کامل بازی کنند و از تفریحات موجود لذت ببرند. از دیگر امکاناتی که در پارک آبی پاتایا  است می توان به قایق سواری خانوادگی، روخانه تنیل و گرداب،، موج سواری ، تیوپ سواری، سقوط آزاد و قلعه باران، استخر دوگانه موج و... اشاره کرد.

پارک آبی پاتایا روزانه برای بازدیدکنندگان مسابقاتی را برگزار می کند و برای کودکان هم یک استخر ویژه برای شنا کردنشان ایجاد کرده است.  از معروف ترین قسمت این پارک آبی ، وجود برجی است که 240 متر ارتفاع دارد، در بالای برج  رستورانی گردان می باشد که از آنجا می توانید شهر را مشاهده کنید و همچنین در این منطقه از پارک  تعداد زیادی خانه های ویلایی را می بینید. جالب است بدانید پارک آبی پاتایا برای  بازدیدگنندگان که می خواهند پوشش اسلامی را رعایت کنند و حجابشان را حفظ کنند ، مایوهای اسلامی فراهم کرده است.  پارک آبی پاتایا روزانه از ساعت 10 صبح برای همه مردم  باز است و تا ساعت 7 عصر می توانند از این پارک دیدن کنند.

دهکده فیل های پاتایا

دهکده فیل ها ، اسم منطقه ای است در شهر پاتایا که در گذشته فیل های مریض و سالخورده را در آنجا نگهداری می کردند اما بعدها با گذشت زمان به یکی از جاذبه گردشگری پاتایا تبدیل شد. برای کسب اطلاعات بیشترآژانس آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید.

دهکده فیل های پاتایا ،  به وسیله ی یک سازمان خصوصی مدیریت می شود که در این مجموعه شما می توانید شاهد هزاران فیل باشید که تعدادی از آنها پیر و برخی دیگر مریض هستند. این سازمان از طریق پول  بلیط هایی که به بازدیدکنندگان می فروشند ، همه ی هزینه های درمانی و نگهداری از آنها را تامین می کند .  افراد می توانند در این محل از نزدیک  فیل ها ببینند و آشنا شوند و همچنین با سوار شدن بر پشت فیل ها به گردش به دور دهکده بروند و نیز با تهیه ی بلیط از نمایش و شوهای فیل ها ، حمام کردن و ... دیدن کنند.

فیل های موجود در این دهکده فیل های پاتایا توان زندگی و انجام کارهای دشوار در جنگل را ندارند اما با این وجود برای دهکده سودمند است ، به گونه ای که وقتی به این دهکده می آیند تحت آموزش قرار می گیرند . ازجمله  امکاناتی که مسافران تور تایلند و گردشگران در دهکده فیل ها می توانند از آن استفاده کنند سوار شدن بر روی فیل ، مشاهده بازی کردن فیل ها با همدیگر  ، مشاهده نوع زندگیشان و عکس گرفتن می باشد.در دهکده فیل ها شما می توانید با کرایه کردن ATV در فضای اطراف دور بزنید و برای تیراندازی نیز به سالن تیر دهکده بروید . از جاذبه های توریستی این مجموعه می توان به رفتینگ اشاره کرد و  یا قایق سواری در رودخانه خروشان که نزد توریست ها بسیار محبوب است. در دهکده فیل ها ساعت کاری از 10:30 صبح شروع می شود و تا 4 بعد از ظهر برای عموم باز است.

برای رزرو تور پاتایا با همکاران ما در آژانس آسمان آبی در ارتباط باشید.

موزه هنری بطری های شیشه ای پاتایا

موزه های فراوانی در سرتاسر جهان وجود دار که  برای آشنایی با هنر و فرهنگ یک کشور می توان به موزه هایی که دارد مراجعه کرد به خصوص در زمینه هنر و برای فهمیدن از میزان سطح هنر یک کشور باید به موزه های هنری آن رفت. در شهر پاتایا کشور تایلند موزه ای وجود دارد که با سایر موزه های جهان متفاوت است . برای آشنایی بیشتر با این موزه آژانس آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید.

موزه بطری های شیشه ای نام موزه ای در شهر پاتایا است که در نوع خود بی همتاست و همین امر سبب شده که به یکی از جاذبه های گردشگری پاتایا به شمار رود. شخصی که آثارش موجود در موزه است یک هنرمند مجسمه ساز اهل کشور آلمان به نام پیتر بدلایس «Peter Bedelais» است، که اثرهای هنری دست سازش نزدیک به 300 عدد که بر طبق آرمان های تاریخی و معماری کشورهای مختلف است داخل بطری های شیشه ای قرار دارند. انواع ماکت های مینیاتوری مختلف از جاذبه های توریستی دنیا که شامل کاخ ها ، معبدها ، کلیسا داخل بطری های شیشه ای نگهداری می شوند. موزه بطری های شیشه ای پاتایا به دست هنرمندی اهل کشور هلند در سال 1995 میلادی ساخته شد که اوایل در راستای آموزش برای هنرجویان تایلندی برای بطری‌های شیشه‌ای بود که بعد ها به موزه تبدیل شد. ساعت کاری موزه بطری های شیشه ای پاتایا از ساعت 8:30 الی 5 بعد از ظهر می باشد که بهترین تجربه برایتور تایلند است.

جهت اطلاع از قیمت تور پاتایا می توانید به وبسایت آژانس مسافرتی آسمان آبی مراجعه نمایید. 

باغ گیاه شناسی نونگ نوچ پاتایا

پاتایا یکی از مهمترین شهرهای توریستی تایلند می باشد و سرشار از جاذبه های گردشگری  است که در طول سال بازدیدکنندگان بسیاری از اکثر نقاط دنیا جذب می کند. مکان های دیدنی بسیاری در این شهر می توانید مشاهده کنید که یکی از معروفترین و محبوب ترین آنها باغ گیاه شناسی نونگ نوچ می باشد. امروز آژانس آرزوی آسمان آبی قصد دارد این باغ زیبا را به شما معرفی کند ، پس همچنان همراه ما باشید.

باغ نونگ نوچ پاتایا در زمینی به مساحت 4.2 کیلومتر مربع در سال 1980 میلادی با الگوبرداری از زیباترین و معروفترین باغ های دنیا مانند استون هنج در بریتانیا و باغ رنسانس در ایتالیا افتتاح شد و از وسیع ترین و زیباترین باغهای گیاهشناسی درجنوب شرق آسیا می باشد. این باغ بیشتر جنبه ی موضوعی دارد  که در آن بیشتر از 670 نوع ، ارکیده و گلهای دیگر پرورش می دهند که روز به روز هم در حال توسعه است و  به زیبایی خود می افزایند .

در باغ گیاه شناسی نونگ نوچ پاتایا شما می توانید شاهده آموزش و طریقه ی چگونگی پروش دادن و نگهداری از نخل و گیاهان گرمسیری باشید که همین امر باعث شده توجه بسیاری از توریستها و مسافران تور را جذب کند. باغ نونگ نوچ بیشتر مانند یک پارک می ماند که  به علت وجود نوع گیاهان خاصی که دارد یک جذابیت خاصی پیدا کرده است و مسافران تور تایلند و گردشگران را کنجکاو به بازدید میکند،  همچنین داشتن چند رستوران ، استراحتگاه ، نمایشگاه فرهنگی  و .... این باغ را به یکی از مهمترین جاذبه های دیدنی پاتایا تبدیل کرده است.