آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

ماهی درمانی یا دکتر فیش، اسپای معروف در بالی

ماهی درمانی  (Doctor Fish) یکی از بهترین تراپی ها در بالی به شمار می رود. هزینه ماساژ برای هر شخصی تقریبا 65 دلار برای استفاده چند دقیقه ای از این تراپی می باشد. ماهی درمانی برای تمامی افراد مناسب بوده و بسیاری از میکروب های بدن را از بین می برد. روش کار اسپای ماهی به این صورت است که پای هر فرد در ظرف جداگانه با آب گرم قرار می گیرد، سپس ماهی های کوچک سه یا چهار سانتی بدون دندان درون ظرف ریخته می شود. این ماهی ها به سرعت به سمت پوست فرد حمله می کرده و شروع به مکیدن آن می نمایند. با آرزوی آسمان آبی همراه شوید تا اطلاعات بیشتری در مورد ماهی درمانی در بالی کسب کنید.

ماهی-درمان-بالی

ظرف هایی که پای هر فرد در آن قرار می گیرد بعد از استفاده کاملا پاک سازی و ضد عفونی می گردد تا میکروب های پوستی به شخص دیگر منتقل نشود. همچنین در ظروف فیلترهای مخصوصی قرار دارد که باعث جدا شدن فضولات و غذای ماهی ها می شود. البته ناگفتنی نماند که بهترین مرکز ماهی درمانی در جهان در کشور مالزی قرار دارد اما بعد از آن اسپای ماهی بالی از برترین های مراکز اسپا به شمار می رود. همچنین کشور های دیگری همچون چین و ژاپن به تازگی این اسپا را برای افرادی که مشکل پوستی و قارچی دارند راه اندازی کردند و دوره ی درمانی آن ها یک ماهه می باشد. پیشنهاد می شود در سفر به تور بالی حتما به مرکز ماهی درمانی بروید و آرامش پوستی برای خود به ارمغان بیاورید.

ماهی-درمان-بالی-اندونزی


شهر ساحلی بالچیک در کشور بلغارستان

شهر ساحلی بالچیک، یکی از تفریح گاه های ساحلی کشور بلغارستان می باشد که برای دارا بودن سواحل زیبا و آب و هوای مطبوع و طبیعت لذت بخشی که دارد، سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. این شهر علاوه بر امکانات تفریحی، جاذبه های بسیاری نیز دارد که از جمله آنها می توان به قصر بالچیک اشاره کرد. شهر بالچیک بر فراز تپه هایی که از دوبروجا تا ساحل دریای سیاه کشیده شده اند، بنا شده است و در استان دوبریج در مرز با همسایه شمالی بلغارستان، یعنی رومانی قرار دارد. منطقه بالچیک در 42 کیلومتری شهر وارنا قرار دارد و با شهر صوفیه، پایتخت بلغارستان، 480 کیلومتر فاصله دارد. در ادامهآژانس آرزوی آسمان آبی اطلاعات بیشتری به شما میدهد. 

بالچیک-بلغار

منطقه بالچیک توسط سلسله تراسیان و قرن ها پیش از میلاد مسیح بنا شده و در دوره های مختلف، بخشی از قلمرو امپراتوری های روم، یونان، بیزانس و عثمانی بوده است. بعد از استقلال بلغارستان از عثمانی در سال 1878 بالچیک به عنوان مرکزی ثروتمند برای کشاورزی و بندری مهم برای صادرات گندم شناخته شد.  بعد از دومین جنگ بالکان در سال 1913 شهر، قسمتی از پادشاهی رومانی گشت. اما در فاصله سالهای 1916 تا 1919 در جنگ جهانی اول، شهر توسط بلغاری ها باز پس گرفته شد. وقتی خشونت در منطقه پایان یافت، رومانی ها قدرتشان را در منطقه افزایش دادند اما در سال 1940 درست قبل از بروز جنگ جهانی دوم، بر اساس پیمان کرایووا منطقه بالچیک به طور کامل توسط رومانی به بلغارستان واگذار شد.

قصر سلطنتی بالچیک از جاذبه های گردشگری بلغارستان می باشد که در فاصله سالهای 1926 تا 1937، زمانی که منطقه بالچیک تحت اشغال رومانی بود، به دستور ماریا ملکه رومانی ساخته شد تا استراحتگاهی مجلل برای او و خانواده سلطنتی رومانی باشد.

ورونا، شهر عشق در ایتالیا

شهر ورونا در ایتالیا در منطقه ونتو قرار گرفته و با نام شهر عشق شناخته می شود. زیرا این شهر در گذشته محل تولد زوج افسانه ای و عاشق بنام رومئو و ژولیت معروف می باشد. شهر ورونا محل اتصال اروپای مرکزی و ایتالیا به یکدیگر نیز می باشد. این شهر دیدنی در شمال ایتالیا در نزدیکی رود آدیگه قرار دارد. قدمت شهر ورونا به 89 سال قبل از میلاد باز می گردد که به تصرف روم باستان درآمده بوده  یکی از مهم ترین شهر ها در ایتالیا به شمار می رفت.
با آرزوی آسمان آبی همراه شوید تا در ادامه به توضیحات و اطلاعات بیستری در مورد این شهر پر آوازه در ایتالیا بپردازیم.

 ایتالیا-ورونا-شهرعشق

شهر عشق ورونا به عنوان مرکز مهم تجاری و راه آهن نیز شناخته می شود و از مقاصد مهم گردشگری نزد علاقه مندان به تور اروپا  می باشد. در این شهر زیبا و دیدنی آثار بسیاری از دوره های گذشته باقی مانده که از جمله ی این بقایا آمفی تئاتر رومی می باشد که هر کدام از جاذبه های گردشگری ایتالیا به حساب می آیند. 
در سفر به ایتالیا حتما از این شهر دیدنی که پر از جاذبه های گردشگری است دیدن نمایید. معروفیت بیشتر شهر ورونا توسط شکسپیر معروف بوده و به طور کلی شهری رمانتیک می باشد.
از جلوه های جالب و دیدنی دیگر این شهر می توان به نقاط صورتی رنگ در سراسر آن اشاره نمود. همچنین معماری شهر ورونا ایتالیا زبان زد بسیاری از مردم بوده و از جمله ی این معماری ها قصر سلطنتی سن زنو ماجوره ، آرامگاه خانوادگی اسکالیجر و قلعه ی قدیمی را نام برد.

معبد مادر، دیدنی ترین معبد در بالی

معبد پورا بساکیه که به عنوان معبد مادر در بالی شناخته می شود، امروزه مورد بازدید بسیاری از گردشگران شده است. این معبد زیبا در کوهپایه آتشفشان آگونگ در ناحیه بساکیه قرار گرفته و از مهم ترین معابد در بالی به شمار می رود. قدمت و تاریخ ساخت معبد مادر بالی به بیش از هزار سال قبل بازمی گردد. مردم بالی اعتقاد شدیدی به این معبد دارند و یکی از مقدس ترین مکان ها برای بومیان و هندوهای مقیم کشور اندونزی حساب می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه این مطلب با آرزوی آسمان آبی همراه شوید. کشور اندونزی هرساله نظر گردشگران بسیاری را با توجه به جاذبه های بی شماری که دارد به خود جلب می کند.

بالی-اندونزی-معبد

اگر علاقه مند به شناخت آئین و اعتقادات مردم اندونزی دارید، یکی از مکان هایی که حتما در سفر به تور بالی باید دیدن نمایید معبد مادر یا همان پورا بساکیه می باشد. بهترین زمان برای بازدید از این معبد صبح و عصر می باشد که معبد خلوت تر بوده و می توانید به راحتی به همه جای معبد بروید.
معبد مادر بالی حدود 86 عدد معبد دیگر را در خود جای داده و یکی از بزرگترین معابد به شمار می رود. در این محل بیشتر مراسم ها و جشن های مذهبی بالی برگزار می گردد. همچنین معبد پورا بساکیه از منظره و باغ بسیار زیبایی تشکیل شده که جذابیت خود را چندین برابر نموده است.
شما می توانید بعد از گشت و گذار در معبد مادر برای استراحت و سرو غذا به رستوران های متعدد اطراف معبد بروید و لذت ببرید.

فستیوال ماسک طلایی مسکو

هر ساله در نقاط مختلف جهان جشنواره و کارناوال های مختلفی برگزار می شود که خیلی از آنها بیانگر فرهنگ و رسومات مردم یک منطقه هستند. مسکو از شهرهای مهم و گردشگری روسیه است که از جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی بیشماری برخوردار است. در این شهر هم هر ساله فستیوال های مختلفی برگزار می شود که نام یکی از معروف ترین آنها فستیوال ماسک طلایی می باشد. در ادامه برای آگاهی بیشتر درباره آنآژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی را همراهی کنید.

فستیوال ماسک طلایی مسکو برای آن دسته از اشخاصی که به آثار هنری علاقه دارند بسیار جذاب و پرهیجان خواهد بود. این فستوال هر سال در ماه های مارچ و آپریل در شهر مسکو برگزار می شود که به گردشگران و مسافرانتور روسیه پیشنهاد می شود برای یکبار هم که شده در آن شرکت کنند. فستیوال ماسک طلایی مسکو یک برنامه 2 ماهه می باشد که می توانید در طول آن اجراهای هنرمندانه و مبتکرانه هنرمندان مختلف کشور روسیه را مشاهده کنید. این فستیوال در مراکز فرهنگی متنوع شهر مسکو برگزار می شود و در آن ها ژانرهای مختلف تئاتر هنری از باله گرفته تا درام و اپرا به روی صحنه می رود. در نهایت در آخر ماه آپریل در شب اختتامیه فستیوال یک جشن عظیم برگزار می شود و به بهترین هنرمندان جوایزی اهدا می شود.

goldmaskfestival