آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

سفر به جزایر و شهر های محبوب ایران در تعطیلات نوروز

سفر به مشهد مقدس در تعطیلات نوروز 99

شهر مقدس مشهد یکی از کلان شهرهای کشور است که در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی می باشد. این شهر در زمان افشاریان، پایتخت ایران بود. مشهد با 351 کیلومتر مربع مساحت، دومین شهر پهناور ایران، بعد از تهران می باشد. این شهر به دلیل وجود حرم علی بن موسی الرضا، هشتمین امام مذهب شیعه، سالانه پذیرای بیشتر از 27 میلیون زائر داخلی و 2 میلیون زائر خارجی می باشد. 
مشهد دارای 13 منطقه شهرداری است و شهردارد آن، توسط شورای شهر 15 نفره انتخاب می شود. شهر مقدس مشهد دارای یک فرودگاه بین المللی، یک ایستگاه راه آهن و سه پایانه است که ارتباط مشهد را با شهرهای دیگر کشور ممکن می سازد. حمل و نقل داخلی در شهر مشهد، توسط سامانه تاکسی رانی و اتوبوس رانی و قطار شهری انجام می شود. اقتصاد مشهد متکی به گردشگری شده است. بیشتر از 93% مردم مشهد فارسی زبان هستند. تراکم جمعیت در مشهد بیش از 9 هزار تن در هر کیلومتر مربع می باشد. این شهر به صورت رسمی در سال 1388 به عنوان پایتخت معنوی ایران برگزیده شد. 
برخی مواقع خاص در سال مشهد بسیار زیاد شلوغ می شود، از این رو به ندرت می توان بلیط هواپیما مشهد و یا هتل رزرو کرد. بنابر این پیشنهاد ما به شما این است که با تور مشهد به این شهر سفر کنید و از قبل از تاریخ های خاص اقدام به رزرو نمایید. 

بازدید از جاذبه های گردشگری مشهد در تعطیلات بهار 99

نقاط دیدنی مشهد و همچنین مکان های تفریحی مشهد به قدری زیاد است که هرساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. مکان های توریستی مشهد بسیار زیاد و متنوع هستند که می توانید با مراجعه به جاذبه های گردشگری مشهد به صورت دقیق تری با آنها آشنا شوید. 
پارک آبی ایرانیان، سرزمین موج های آبی، طرقبه، پارک کوه سنگی، روستای تاریخی پاژ، روستای ییلاقی جاغرق، مجتمع تجاری زیست خاور، مجتمع تجاری پروما، بازار رضا(ع)، مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی آلتون، الماس شرق، امام زاده سید محمد(گنبد خشتی)، بقعه پیر پالاندوز، موزه آرامگاه نادری و آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی و... دیدنی ها، سرگرمی و تفریحاتی که در مشهد نباید در تور مشهد نوروز 99 از دست دهید!


بازدید و گشت و گذار در جزیره زیبای کیش در تعطیلات عید نوروز 99

جزیره کیش یکی از جزیره های خلیج فارس و از مناطق دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران می باشد. در گذشته آن را با نام "قیس" می خواندند. شکل این جزیره بیضی است که در فاصله 12 کیلومتری کرانه شیبکوه قرار گرفته است. طول جزیره کیش حدود 15.45 کیلومتر و عرض آن حدود 7.5 کیلومتر می باشد. مساحتی معادل 90 کیلومتر دارد. شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که در کیش چه کارهایی می توانیم انجام دهیم و یا از چه جایی دیدن کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم تنوع تفریحات و جاذبه های توریستی کیش آنقدر بسیار است که شما لحظه ای بدون فعالیت نخواهید ماند. پیشنهاد ما به شما این است که با تور کیش اقدام به سفر نمایید. آژانس مسافرتی آسمان آبی پکیج های ویژه تور کیش، تور کیش لحظه آخری، تور کیش زمستان 98 به همراه تور های لحظه آخری کیش به همراه بهترین قیمت تور کیش برای مسافران خود در نظر گرفته است.

بازدید از جاذبه های دیدنی جزیره ی زیبای کیش در تعطیلات بهار 99

نقاط دیدنی کیش و همچنین مکان های تفریحی کیش به قدری رنگارنگ و متنوع است که هرساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. شهر باستانی حریره در کیش، خانه اعیانی کیش، شهر زیرزمینی کاریز در کیش، کشتی یونانی کیش، سواحل شنی کیش، نمایشگاه خزندگان در کیش، ورزش های دریایی همانند غواصی در کیش، آکواریوم کیش، بوستان آهوان کیش و اسکله تفریحی کیش و ... شما می توانید از این جاذبه های دیدنی و جذاب در تور کیش نوروز 99 بازدید نمایید و یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید.

سفر به جزیره زیبای قشم در تعطیلات عید نوروز 99

قِشم بزرگترین جزیره خلیج فارس است. جزیره قشم از طبیعتی شگفت انگیز و پیچیده برخوردار می باشد. جزیره های بزرگ پیرامون قشم: جزیره هنگام ، هرمز و لارک هستند. چشمه‌های جزیره قشم، فاقد آب شیرین و عمدتاً شور هستند. برخی از این چشمه‌های قشم عبارت‌اند از: چشمه کارگه، چشمه گوری، چشمه‌های دامنه کوه نمکدان. دوستداران طبیعت می توانند در تور قشم از این چشمه های زیبا دیدن کنند. 

بازدید از جاذبه های و عجایب هفتگانه ی جزیره قشم در بهار 99

جاذبه های طبیعی این جزیره را عجایب هفتگانه می خوانند از جاذبه های گردشگری قشم عبارتند از: غار نمکی، کوه ها و تندیس های قشم، جنگل دریایی حرا، درخت لول، دره ی ستارگان و... می توان نام برد که شما مسافران گرامی می توانید در تور قشم نوروز 99 از آن بازدید کنید و یک سفر شگفت انگیز را برای خود رقم بزنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.