آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

بزرگترین مسجد آنکارا

آنکارا به عنوان پایتخت کشور ترکیه از مکان های دیدنی و تفریحی زیادی برخوردار می باشد. در این شهر می توان تنها در یک روز تمامی جاذبه ها را بازدید کرد زیرا خیلی نزدیک به هم هستند. بناهای تاریخی فراوانی در آنکارا وجود دارد که می توان به مساجد آن اشاره کرد. مسجد قوجاتپه یکی از مساجد معروف و شناخته شده در آنکارا است، برای آشنایی بیشتر با این بنا،آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید.

مسجد-قوجاتپه-آنکارا

همانطور که از نام قوجاتپه مشخص است این مسجد در محله قوجاتپه قرار گرفته است . احداث این مسجد در سال 1967 میلادی آغاز شد که تا سال 1987 ادامه داشت. بد نیست بدانید که مهندس ودات دالوکای برنده مسابقه طراحی مسجد قوجاتپه آنکارا شد و زیربنای مسجد طبق طرحی که او داده بود شروع شد ولی بعدها به خاطر آنکه طرح را بیش از اندازه مدرن می دانستند، نیمه کاره ماند. البته بعدها او توانست پروژه خود را با برخی تغییرات در معماری مسجد شاه فیصل پاکستان به کار برد.مسجد قوجاتپه از یک گنبد مرکزی تشکیل شده که بر روی 4 فیلپای قرار دارد و  تعداد 4  نیم‌گنبد هم دور گنبد مرکزی وجود دارد، همچنین از 4 مناره به ارتفاع 88 متر تشکیل شده است. داخل مسجد قوجاتپه آنکارا با خطاطی های زیبایی که کار دست پخوشنویسان ترک به نام های حمید آیتاچ، محمود اؤنجو و امین بارین تزیین شده است که به سبک تزئینات کلاسیک دوره عثمانی طراحی شده است.مسجد قوجاتپه جزو جاذبه های توریستی آنکارا محسوب می شود و بزرگترین و با شکوه ترین عبادتگاه این شهر می باشد.

توریا، بزرگترین باغ شهری در اسپانیا

والنسیا شهری در شرق اسپانیا  است که جزو سومین شهر بزرگ این کشور به حساب می آید. مرکز ایالت خود مختار والنسیا که در دشتی حاصلخیز، نزدیک دهانه رودخانه توریا در دریای مدیترانه واقع است. این شهر با دیدنی های خود مقصد خیلی از گردشگران و علاقه مندان به تور اسپانیا شده است. از جاذبه های توریستی والنسیا می توان به باغ های توریا اشاره کرد.

باغ های توریا (Turia Gardens) بزرگ‌ترین باغ‌های شهری اسپانیا هستند. زمانی که رودخانه‌ی سیل‌خیز Turia به اطراف شهر منتقل شد، بستر رودخانه‌ی قبلی به باغ تبدیل شد که اکنون شامل یک مسیر برای دوچرخه‌سواری در سراسر شهر است که جاذبه‌های متعددی را شامل می‌شود. این باغ‌ها نه تنها به زیبایی طراحی شده‌اند بلکه دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی مانند زمین‌های ورزشی، صفحه‌های شطرنج بزرگ، زمین‌های اسکیت و آب‌نماهای متععدی هستند. این باغ‌ها مسیر منحصر‌به‌فردی برای رفتن به شهر علوم و هنر، برج‌های Serranos و باغ‌وحش Bioparc است. جهت مشاهده و مطالعه مطالب گردشگری بیشتر و جالب تر می توانید به وب سایت آژانس مسافرتی آسمان آبی مراجعه نمایید.

همچنین می توانید بهترین تورهای خارجی با بهترین قیمت ها را در وب سایت ما مشاهده نمایید.

وضعیت آب آشامیدنی در کوالالامپور

هنگامی که می خواهید به جایی سفر کنید  باید کم و بیش نسبت به مقصدی که می خواهید بروید اطلاعاتی هر چند جزئی داشته باشید که می تواند شامل زبان گفتاری مقصد مورد نظر و فرهنگ، شماره های ضروری، هزینه های سفر و .... باشد. گاهی اوقات همین موارد می تواند آنقدر مهم باشد که تصمیم شما برای سفر به یک نقطه را عوض کند. در این مطلب آژانس آرزوی آسمان آبی قصد دارد به یکی از این موارد در تور کوالالامپور اشاره کند که در بین مسافران ایرانی نیز بسیار پرطرفدار می باشد، پس همراه ما باشید. 

وضعیت آب آشامیدنی در کوالالامپور

شهر کوالالامپور یکی از شهرهای محبوب در بین گردشگران می باشد که دارای جاذبه های توریستی فراوانی است و در سال میزبان بسیاری توریست از نقاط مختلف دنیا می باشد. حال باید در نظر داشت که این شهر از نظر ایمنی و بهداشت در چه وضعیتی می باشد، به عنوان باید هنگامی که تور کوالالامپور را برای سفر انتخاب می کنید در نظر بگیرید که آب شهری آن دارای چه ویژگی هایی است و چه مواردی را باید رعایت کنید. تا زمانی که در شهر کوالالامپور اقامت دارید هرگز از آب شیر برای نوشیدن استفاده نکنید تا وقتی که به طور کامل از سلامت آن آسوده خاطر شوید. لازم به ذکر است که آب شهری کوالالامپور به شکل مدرن و با بکارگیری از گیاهان تصفیه می شود. همچنین هر زمان که خواستید از آب معدنی استفاده کنید توجه داشته باشید که درب شیشه بسته باشد و قبلا استفاده نشده باشید. 

وضعیت آب آشامیدنی در کوالالامپور

باید توجه باشید در شهر کوالالامپور در مکان هایی که تمیز نیستند به هیچ وجه از یخ آنها مصرف نکنید و همچنین از نوشیدن آبمیوه هایی که تازه نیستند و یا احساس می کنید به آنها آب اضافه شده است خودداری کنید. برای تصفیه آب پیشنهاد می شود که آب را بجوشانید و مطمئن از سلامت آن شوید. یکی دیگر از راه های ضدعفونی کردن آب، استفاده از ید است که برای زنان باردار و یا افرادی که به تیروئید مبتلا هستند توصیه نمی شود.

شو فانتاسی یکی از بهترین مکان های تفریحی پوکت

فانتاسی شو پوکت Phuket FantaSea Show از میراث غنی، عجیب و غریب تایلند الهام گرفته است. فانتاسی FantaSea نه تنها ویترین جذاب و زیبای تایلند است بلکه مجموعه‌ای غنی از سنت‌های قدیمی تایلند به همراه آخرین تکنولوژی‌های روز و جلوه ‌های ویژه است.

نتیجه آن یک مجموعه خیره کننده در زمینی به مساحت 56 هکتار است که در آن فعالیت‌ها و سرگرمی‌های زیادی وجود دارد. دهکده کارناوال شادی به همراه بازی‌ها، صنایع دستی و چندین فروشگاه، رستوران با ظرفیت 4000 نفر به همراه بوفه شام با انواع غذاهای تایلندی و بین المللی و یک سالن نمایش مهیج به سبک لاس وگاس جایی که به لطف هنر و تکنولوژی جذابیت و زیبایی اسطوره‌های تایلند به مردم نشان داده می‌شود، از جمله‌ فعالیت‌ها و سرگرمی‌های فانتاسی شو پوکت Phuket FantaSea Show می‌باشد.

در تور پوکت حتما یک شب خود را در فانتاسی شو پوکت Phuket FantaSea Show، یک پارک با تم کاملا فرهنگی، صرف کنید و در یک محیط خانوادگی از تماشای یک نمایش مهیج به همراه خوردن شامی لذیذ در یک رستوران خاص لذت ببرید. شما از دیدن جدیدترین جلوه‌های ویژه، شعبده‌بازی هنرمندان و همچنین رقص فیل‌ها هیجان‌زده خواهید شد. می‌توانید از سرویس رفت و برگشت به هتل و همچنین راهنمای محلی نیز استفاده کنید. فانتاسی شو پوکت یکی از بهترین و خاص ترین جاذبه های گردشگری پوکت محسوب می شود.

برنامه شما برای نمایش فانتاسی FantaSea Show از زمانی شروع می‌شود که برای همراهی با شما به هتل می‌آیند و شما را به این پارک فرهنگی 56 هکتاری می‌برند که هم می‌توانید از فروشگاه‌های آن خرید کنید و هم از کارناوال شادی که در مرکز سرگرمی آن برگزار می‌شود دیدن کنید. هروقت که زمانش فرا برسد راهنما شما را به محل نمایش فیل‌ها (برنده چندین جایزه) می‌برد تا از دیدن اجرای آنها لذت ببرید. پس از آن شما مسحور نمایش ‘Fantasy of a Kingdom’ خواهید شد که درباره اسطوره‌های باستانی تایلند است و با بهترین تکنولوژی‌های روز و جلوه‌های ویژه اجرا می‌شود. درطول اجرا اطلاعات خوبی در مورد 999 فیلی که از پادشاهی تایلند محافظت می‌کردند کسب خواهید کرد، این نمایش پرزرق و برق را از دست ندهید.

پس از آن به سمت رستوران لوکس و بزرگ Kinnaree که در داخل مجموعه فانتاسی FantaSea است هدایت می‌شوید. در بزرگترین رستوران بوفه آسیا که 4000 صندلی دارد و 200 پیشخدمت در آن مشغول به کار هستند، شما می‌توانید از غذاهای خوشمزه تایلندی و بین المللی که برای یک جشن مجلل آماده شده است لذت ببرید. همچنین اگر دوست داشته باشید می‌توانید از شش کافه-بار که در آنجا است نوشیدنی موردعلاقه خود را بخرید.

شو آلکازار یکی از بهترین رویدادهای پاتایا

پاتایا، شهری در کشور تایلند است که یکی از توریستی ترین شهرهای این کشور است و میزبان گردشگران بسیاری در سال است. علاقه مندان به تور تایلند، پاتایا را یک مقصد ایده آل برای تفریحات و سرگرمی می دانند و به علت وجود جاذبه های گردشگری بسیاری که دارد یک خاطره به یادماندنی برای مسافران به جا می گذارد. پاتایا شوهایی دارد که روزانه در سانس های مختلف آنها را به نمایش می گذارد که معروف ترین آنها شوی آلکازار و شوی تیفانی می باشند. آرزوی آسمان آبی در این مطلب اطلاعاتی را در مورد شوی آلکازار به شما می دهد، پس همراه ما باشید.

از جمله تبلیغاتی که برای این شوها می شود این است که هنگام که به شهر پاتایا وارد می شوید حتما از این شوها دیدن کنید، که اگر تماشای آنها را از دست بدهید ضرر کرده اید. شوی آلکازار هم یکی از آنهاست که هر روز در ساعات مختلف اجرا می شود و از دیدنی های توریستی این شهر می باشد به گونه ای که دیدن پاتایا بدون دیدن شوی آلکازار کامل نمی شود.

آلکازار-شو-پاتایا-تایلند

مسافران تور پاتایا زمانی که برای مشاهده شوی آلکازار می روند به دلیل طراحی و دکورهای حرفه ای و نور پردازی های عالی و اجرا کنندگان بسیار زیبایی که دارد با وجود بروزترین سیستمهای صوتی کاملا غرق در رقصهای سنتی قومیت های مختلف می شوند طوری که اصلا گذر زمان را احساس نمی کنند. 

آلکازار شو در پاتایا روزی سه بار اجرا می شود که از لحاظ مقیاس آنرا با Moulin Rouge  پاریس در یک رده می دانند. این شو به مدت بیست سال است به علت شوق و هیجانی که به تماشگران می دهد و فضای شادی که ایجاد می کنند، توجه افراد بسیاری را روز به روز به خود جذب می کند. از نکات قابل توجه شوی آلکازار سرعت اجرای برنامه هاست، زمانی که یک اجرا تمام می شود و پرده نمایش بسته می شود، فوراً دکور صحنه و لباس های اجرا کنندگان عوض می شود، و همچنین کار بدون نقص طراحی لباسها که خیلی جای تحسین دارد، انتخاب رنگ و مدل از روی فرهنگ هر کشور که بسیار خیره کننده است. آنها به زبان ملت های مختلف مانند هند، کره، تایلند، فارسی، انگلیس و روسیه و ... برنامه اجرا میکنند. مسافران تور پاتایا شوی آلکازار را از مهمترین جاذبه های گردشگری تایلند می دانند که به هیچ عنوان دیدن آن را از دست نمی دهند.