آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

بهترین مراکز خرید محبوب ترین مقاصد گردشگری


بهترین مراکز خرید پایتخت زیبا و دیدنی کشور زیبای مالزی

گردشگران اکثراً برای دیدن جاذبه های گردشگری مالزی به این کشور و شهر کوالالامپور سفر می کنند. کوالالامپور به علت دارا بودن مراکز خرید متعدد و متنوع و ارائه بهترین برندهای دنیا در زمینه پوشاک، زیورآلات و... همیشه برای علاقه مندان به خرید، یکی از بهترین و ایده آل ترین انتخاب جهت خریدهای سالانه می باشد. ناگفته نماند که اکثر اوقات در مراکز خرید کوالالامپور از اقتصادی ترین و جدیدترین کالاها نیز رونمایی می شود. مجموعه فروشگاه های مختلفی که در یک مکان قرار گرفته است مرکز خرید بزرگی را بوجود می آورد که در آن می توانید تجربه خاص و ناب از به روز ترین خریدها را کسب کنید. معروف ترین مراکز خریدی که در شهر کوالالامپور قرار دارند، از لحاظ مد و زیبایی همیشه حرف اول را می زنند. قلب شهر کوالالامپور بیش از هشت مرکز خرید عمده را در خود جای داده است. همچنین در ناحیه گسترده تری به نام کلانگ والی 12 مرکز خرید قرار دارد که حدود 20 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد . مراکز خرید کوالالامپور دارای مجموعه هایی از برندهای بزرگ، بوتیک های محلی، مارک های معروف، بازارهای هفتگی خیابانی و خرده فروشان بزرگ می باشند. از مجموعه های تفریحی و جاذبه های گردشگری کوالالامپور که در مرکز خریدها احداث شده اند می توان به تیراندازی با کمان، بولینگ و در برخی مراکز به پارک سرپوشیده اشاره کرد. در ادامه مطلب با پنج مورد از بهترین مراکز خرید شهر کوالالامپور بیشتر آشنا می شوید. 

مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور | Pavilion Kuala Lumpur 

مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور که ساخت آن حدود هفت سال به طول انجامید سرانجام در سال 2007 افتتاح شده است و از سه بخش عمده همچون مرکز خرده فروشی، دو برج مسکونی و همچنین دفتر اداری تشکیل شده است. دسترسی به مرکز خرید پاویلیون در شهر کوالالامپور به علت نزدیکی به مرکز شهر کاملاً راحت می باشد. مرکز خرید پاویلیون که طراحی مدرنی دارد مجهز به 500 فروشگاه و مغازه است. این مرکز خرید دارای اجناس مختلف از برندهای داخلی و بین المللی در زمینه کیف و کفش، لوازم آرایشی بهداشتی و پوشاک می باشد که همگی از کیفیت بالایی برخوردارند. مسافران می توانند پس از خرید وسایل مورد نیاز خود از فودکورت، سینما و مجموعه های تفریحی موجود در مرکز خرید پاویلیون جهت رفع خستگی استفاده کنند. Pavilion Kuala Lumpur همیشه از برندهای لاکچری و با کیفیت استفاده کرده است که این امر باعث شده هزینه های بالاتری نسبت به دیگر مراکز خرید را داشته باشد.

مرکز خرید سوریا کوالالامپور | Suria KLCC

مرکز خرید سوریا کوالالامپور که در سال 1999 تاسیس شده است درقسمت پای برج های دوقلوی پتروناس که یک ساختمان شش طبقه بسیار مدرن و شیک می باشد قرار گرفته است. همچنین دارای 320 خرده فروش محلی و بین المللی می باشد. این مرکز خرید موسس سبک های جدید و دارای فروشگاه های متنوعی از جمله فروشگاه لباس محلی می باشد. مرکز خرید سوریا به دلیل نزدیک بودن به ایستگاه حمل و نقل ریلی که در مجاورت ساختمان قرار گرفته است در بین مسافران مالزی از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. Suria KLCC با طراحی مدرنی که دارد از کف مرر و شیشه های شفاف برای جلوه بیشتر ساختمان استفاده کرده است. ناگفته نماند که برخی از فروشگاه ها دارای سقفی بلند همراه با قوس و ستون های کم نظیر می باشند و برخی دیگر سقف های کوتاه و چشمگیری دارند. این مرکز خرید جذاب از فضای سبز زیادی برای زیباتر شدن مجموعه نیز استفاده کرده است.

مرکز خرید استار هیل کوالالامپور | Starhill 

مرکز خرید استار هیل کوالالامپور از طراحی مدرن و جذابی استفاده کرده است که می توان آن را از جمله شیک ترین مراکز خرید مالزی و شهر کوالالامپور دانست. این مرکز خرید مجهز به نورپردازی اصولی و پخش موسیقی ملایم در محیط می باشد. مرکز خرید استار هیل که در سال 1996 افتتاح شده دارای بیش از 100 فروشگاه لاکچری ساعت و جواهرات با برندهای مشهور است. همچنین این مرکز خرید ارائه دهنده انواع لباس راحتی با برندهای مختلف نیز می باشد. کافه های زیادی در محوطه اصلی Starhill و فضای بازی که دارد قرار گرفته است که برای استراحت و انرژی گرفتن بهترین گزینه می باشد. این مرکز خرید زیبا در نزدیکی مرکز خرید پاویلیون، مرکز خرید سوریا و رو به روی خیابان بوکیت بینتانگ قرار گرفته است.

مرکز خرید میدولی کوالالامپور | Mid Valley Megamall

مرکز خرید میدولی کوالالامپور که به عنوان بهترین مرکز خرید شناخته شده، جایزه توسعه خرده فروشی 2001 توسط FIABCI مالزی به آن اهدا شده است. این مرکز خرید پنج طبقه که دارای 430 فروشگاه می باشد در نوامبر 1999 افتتاح شده است. مسافران تور مالزی می توانند جهت خریدهای لوکس و خاص حتماً از مرکز خرید میدولی دیدن فرمایند. Mid Valley Megamall مجهز به سینما، مرکز بولینگ، فروشگاه بزرگ کتابفروشی برای علاقه مندان نیز می باشد. ناگفته نماند که به علت نزدیک بود وسایل نقلیه عمومی به مرکز خرید میدولی دسترسی به آن بسیار آسان می باشد.


بازار های دیدنی پیاتخت زیبا و دیدنی تایلند 

بازار شناور آمفاوا بانکوک

تایلند با داشتن جاذبه های گردشگری فراوان و مکان های تفریحی و سرگرمی که در خود جای داده است در سال میزبان تعداد بیشماری مسافر از سرتاسر جهان می باشد و روز به روز به تعداد گردشگران آن اضافه می شود. پایتخت آن شهر بانکوک است که به مکانی برای خرید کردن معروف است. یکی از ویژگی های توریستی در تایلند وجود بازارهای شناور آن می باشد. در این بازارها قایق هایی را پر از سبزیجات و میوه های استوایی و غذاهای محلی می کنند و می فروشند. برای نمونه بازار شناور آمفاوا که در شهر بانکوک قرار دارد. جهت آشنایی بیشتر آژانس آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید.
بازار آمفاوا بعد از بازار دمنن سدواک، دومین بازار شناور معروف در کشور تایلند می باشد که در فاصله 50 کیلومتری از شهر بانکوک واقع شده است. بازار آمفوا از بازار دمنن سدواک کوچکتر است، اما قدمت بیشتری نسبت به آن دارد. آمفاوا در گذشته یک روستای کوچک بوده است و طبق آمار به دست آمده از اواسط قرن 17 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است. بازار شناور آمفاوا به اندازه ای در بین توریستها و علاقه مندان به تور تایلند محبوب است که دکه های مواد غذایی آن از رودخانه شروع و تا خیابان های اطراف آن ادامه یافته است. اصلی ترین جاذبه ای که در بازار شناور آمفاوا می باشد خوردن غذاهای دریایی است که در قایق های چوبی لنگر انداخته و در اطراف پل مرکزی کباب شده اند. شاه میگو، صدف، خرچنگ و ماهی مرکب از مواد غذایی طبخ شده در این قسمت است. طبخ این غذاها از ظهر تا اواخر شب، با بوی غیر قابل مقاومت و اشتها آور خود، گردشگران را به سوی رودخانه می کشاند.

بازار شبانه پات پونگ بانکوک

بازار شبانه پات پونگ در شهر بانکوک کاملا شناخته شده است و مکانی است که در آن انواع پوشاک و سوغاتی و ... را می توانید خریداری کنید. بیشتر دست فروشان در این بازار از ساعت 6 عصر اجناس خود را برای فروش بساط می کنند و از ساعت 10 شب الی نیمه شب تعطیل می شوند. از انواع اجناسی که در بازار شبانه پات پونگ وجود دارد می توان به تیشرت، وسیله های دست ساز هنری، سوغاتی و کالاهای تقلبی و ... اشاره کرد. به مسافران تور تایلند توصیه می شود هنگامی که برای خرید به بازار شبانه پات پونگ می روند، تا می توانند با فروشندگان چانه بزنند و تخفیف بگیرند، زیرا اغلب فروشندگان نرخ کالاها را دو یا سه برابر بیشتر اعلام می کنند.
بازار پات پونگ در منطقه سیلوم شهر بانکوک واقع شده است و از بازارهایی است که اکثر توریستها آن را می شناسند. در این بازار فست فودهای بین المللی فراوانی از جمله مک دونالد، KFC و … شعبه دارند که مسافران تور بانکوک می توانند در این مکان غذاهای ایتالیایی و غذاهای تایلندی بسیاری را میل کنند. یکی از قسمت های ویژه غذا خوردن در بازار پات پونگ «سوی تانیا» است که در آن رستوران های ژاپنی زیادی در کنار هم قرار دارند و غذاهای لذیذی دارد. بد نیست بدانید بازار پات پونگ که امروزه در بانکوک وجود دارد، سال 1946 میلادی فعالیتش را شروع کرده است، هنگامی که یک خانواده چینی به اسم «پات پونگ پانیچ» با قیمتی کمتر از 30.000 دلار زمین این بازار را خریدند، زمینی که فاصله زیادی از مرکز شهر داشت و فقط در داخلش یک خانه کوچک چوبی بود این خانواده جاده ای را در وسط این زمین ایجاد کردند و در اطراف آن مغازه هایی ساختند و آن ها را اجاره دادند و این گونه شد که این بازار در طول سالیان بزرگ و بزرگ تر شد.


بهترین مراکز خرید شهر زیبای آنتالیا 

مرکز خرید میگروس آنتالیا Antalya Migros Alışveriş Merkezi

مرکز خرید میگروس آنتالیا یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا و تازه تاسیس است. این مرکز خرید در سال 2001 افتتاح شد و بسیار مورد توجه و استقبال گردشگران و مردم محلی آنتالیا قرار دارد. در مرکز خرید میگروس 130 فروشگاه با انواع برندهای جهانی و محلی مانند ZARA، LC Waikiki، Mudo، asboyn قرار دارد.
مرکز خرید میگروس آنتالیا مجهز به 2 آسانسور با نمای پانوراما، سینمایی با 8 صفحه نمایش، زمین بازی مخصوص کودکان، پارکینگی با وسعت گنجایش 1300 اتومبیل، هایپر مارکت با طیف وسیعی از محصولات، رستوران هایی با چشم انداز مدیترانه ای. 

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا Terra City Antalya

لارا، از بهترین و زیباترین مناطق توریستی آنتالیا که دارای همجواری با دریای مدیترانه و سواحل زیبایی است. این منطقه توریستی سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می نماید. در لارا آنتالیا مراکز خرید بسیاری وجود دارد. از معروفترین و لوکس ترین مراکز خرید لارا می توان به مرکز خرید تراسیتی اشاره کرد. فروشگاه زیبایی که لقب بزرگترین مرکز خرید لارا را به خود اختصاص داده است. این مرکز خرید در سال 2011 افتتاح و به سرعت به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید معروف این منطقه تبدیل شد. مرکز خرید تراسیتی با 4 طبقه، 185 فروشگاه با برندهای مختلف محلی و خارجی و با مساحتی در حدود 48000 متر مربع دارد. مرکز خرید تراسیتی دارای 30 رستوران و مراکز سرگرمی و تفریحی با فودکورتی با ظرفیت 1000 نفر، سینما چند بعدی و پارکینگی وسیع می باشد. اگر شما مسافر تور آنتالیا هستید و به دنبال یک مرکز خرید کامل با قیمت های مناسب هستید مرکز خرید تراسیتی لارا می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

مرکز خرید مارک آنتالیا Mark Antalya

مرکز خرید مارک، یک از مدرن ترین و زیباترین مراکز خرید آنتالیاست. این مرکز خرید 51000 متر مربع مساحت دارد و در سال 2013 افتتاح شد. مرکز خرید مارک به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا قرار دارد. رفتن به مرکز خرید مارک آنتالیا می تواند تجربه ای متفاوت را برای مسافرین عزیز به ارمغان آورد. در این مرکز خرید 155 فروشگاه قرار دارد که بهترین مارک های داخلی و خارجی را ارائه می دهد که می توانید با خیال راحت یک روز خرید خوب و عالی را در انتالیا داشته باشید.
از امکانات این مرکز خرید می توان به رستوران های با کیفیت، پارکینگ با وسعت 3000 وسیله نقلیه و سالن سینما با اکران به روز ترین فیلم های دنیا اشاره کرد.

مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا Deepo Outlet Center Antalya

مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا یک مرکز خرید ارزان و منصفانه ست برای کسانی که به دنبال اجناس ارزان قیمت هستند. مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا در سال 2004 افتتاح شد و از بزرگترین و معروف ترین حراجی های آنتالیا و همچنین منطقه مدیترانه محسوب می شود. این مرکز خرید به تنهایی سالانه میزبان میلیون ها گردشگر است. دسترسی اوت لت دیپو بسیار راحت است. این مرکز خرید در کنار فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار دارد. در این مرکز خرید بیش از 90 فروشگاه قرار دارد که هر کدام به طور چشمگیر و وسوسه کننده ای به مشتریانشان تخفیف می دهند. نکته مهم اینکه اجناس ارزان قیمت و با کیفیت هستند. 

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا Ozdilek Shopping Center

اوزدیلک فقط نام یک مرکز خرید نیست بلکه نامی تجاری نیز است و شامل 8 مرکز خرید در شهرهای مختلف ترکیه مانند یالووا، ازمیر، افینکر هیسر، بورسا، بورسا گیجت، آنتالیا و همچنین اسکی شهر است. با این نام 8 هایپر مارکت در شهرهای مختلفی مانند گورسو، اینهگول، بورسا، گملیک و ... می شود. در مراکز خرید اوزدیلک برندهای مطرح دنیا و نیز ترکیه شعباتی دارند. در این مرکز خرید بیش از 100 فروشگاه از برندهای مختلف مشغول به فعالیت هستند. اگر شما از مسافرین محترمی هستید که به دنبال محصولات و فروشگاه های تکنولوژی و فناوری هستید اوزدیلک می تواند پیشنهاد ویژه ای برای شما باشد.


مرکز خرید پالادیوم استانبول

در قسمت آسیایی کشور ترکیه در شهر استانبول مراکز خرید مجلل و زیبا وجود دارد که پالادیوم نام گرفته است. پالادیوم در سال 2008 با سرمایه گزاری حدود 230 میلیون دلار تاسیس شد. این هنر برجسته و ممتاز 190 فروشگاه دارد که باعث شده به یکی از بزرگترین مراکز خرید و یکی از مکان های توریستی استانبول محسوب شود. برای آشنایی بیشتر با این مرکز خرید در کنار آسمان آبی باشید.
فروشگاههای آن دارای انواع و اقسام برندهای ترکی و بین المللی در فضایی مطلوب میباشند، برندهایی همچون زارا، پیر گاردین، تامی هیلفیگر، شعبه های اوت لت آدیداس و گپ در مرکز خرید پالادیوم فعالیت میکنند. البته دلیل اصلی نامدار شدن این مرکز خرید به خاطر معماری و طراحی خاص و جذاب آن است که به صورت یک کره گرد شیشه ای ساخته شده است. مرکز خرید پالادیوم یکی از نفیس ترین و متنوع ترین مراکزی است که در منطقه آتا شهیر قرار گرفته و بجز فروشگاه ها، دارای سالن تئاتر، کافه و یک فود کورت بزرگ با بیش از 20 رستوران است و یکی از بهترین گزینه های خرید برای مسافران تور ترکیه می باشد، همچنین وجود 5 طبقه پارکینگ اختصاصی زیر زمین برای کسانی که در استانبول ماشین اجاره میکنند، جاذبه مناسبی به شمار میرود.همانطور که اشاره شد، پالادیوم در قسمت آسیایی استانبول واقع شده و نسبت به مناطق اروپایی و مراکز خریدی که در تکسیم و بی اوغلو و شیشلی قرار دارند، گردشگران کمتری در آن رفت و آمد میکنند و همین امر باعث شده بسیاری از اجناس در سایزهای مختلف در فصل حراج در فروشگاههای پالادیوم موجود باشند. میتوان برای رفتن به این مرکز خرید از قطار زیر زمینی فونیکلار به کاباتاش رفت و از آنجا با کشتی های مسافربری به کادیکوی رسید. از کادیکوی می توانید با اتوبوس یا تاکسی به راحتی به پالادیوم بروید.

مرکز خرید اکمرکز استانبول

یکی از مهم ترین اولویت های مسافرت خرید کردن و رفتن به مراکز خرید و پاساژها استانبول هستند. در سال 1993 در شهر استانبول در منطقه بشیکتاش، مرکز خرید اکمرکز استانبول تاسیس و در سال 1996 برنده بهترین طراحی و معماری شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با آژانس آرزوی آسمان آبی همراه شوید. مرکز خرید اکمرکز در 4 طبقه و دارای 246 فروشگاه میباشد که فروشگاه هایی از قبیل پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، منسوجات، محصولات الکترونیکی، محصولات ارتوپدی، لوازم التحریر، ورزشی، کیف وکفش، عینک و سایر مشاغل مانند آرایشگاه‌های مختلف، بانک ها، صرافی ها، خیاطی، فروشگاه بزرگ حیوانات خانگی و در نهایت سوپرمارکت است. اکثر هتل های اطراف مرکز خرید اکمرکز، سرویس های حمل و نقل رایگان را به این مجتمع ارائه میدهند. برای نوسازی مجدد طبقه اول این مجتمع 25 میلیون دلار هزینه اختصاص داده شد و موجب شده که طرحی بسیار جذاب و فوق العاده نمایش دهد. روشنایی و نمای داخلی و خارجی، با وجود برندهای نفیس و لوکس، چینش رستوران های متنوع بر اساس سلایق مختلف گردشگران از عوامل جذب مهمان به این مرکز خرید است و در هر ماه به صورت تقریبی حدود یک تا یک و نیم میلیون نفر از این مرکز بازدید میکنند. از مزیت های اکمرکز این است که در هرکجای شهر استانبول که باشید با خطوط اتوبوس و مترو میدان تکسیم 20 دقیقه پیاده روی، خود را به آن مرکز برسانید. همچنین ایستگاه های تاکسی نیز برای راحتی مسافران در نظر گرفته شده است. به مسافران تور استانبول پیشنهاد می شود در سفر خود سری هم به این مرکز خرید بزنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.