آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

سفر به مالزی در تابستان 97

مالزی کشوری است در جنوب شرقی آسیا که پایتخت آن کوالالامپور است، مذهب بیشتر افراد اسلام و زبان رسمی این کشور مالایی است اما نگران نباشید اکثر این مردم به خوبی به زبان انگلیسی صحبت می کنند. ساکنین کشور مالزی از سه نژاد مالایی، چینی وهندی تشکیل شده‌ است تور لحظه آخری مالزی یکی از مقصدهای سفر گردشگران از سرتاسردنیا می باشد که می توانید با انتخاب مجری مستقیم تورهای مالزی، سفر خوشی را به این کشور داشته باشید و از دیدن جاذبه های توریستی آن لذت ببرید. به علت استقبال زیاد بازدید کنندگان از شهرهای دیدنی مالزی مانند: کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی،  اکثر آژانس های مسافرتی تورهای این کشور را به صورت ترکیبی، مانند: تور کوالالامپور و لنکاوی و کوالالامپور و پنانگ ارائه می نمایند که بازدید از هرکدام از آن ها می تواند لذت بخش باشد. به خاطر نزدیکی کشور مالزی به کشور سنگاپور، یکی از محبوب ترین تور های ترکیبی مالزی تور ترکیبی کوالالامپور و سنگاپور می باشد.

 

جاذبه های گردشگری مالزی

برج‌های دوقلوی پتروناس   : مالزی کشوری است در جنوب شرقی آسیا که از جاذبه های توریستی و امکانات تفریحی زیادی بهره مند است  و یکی از هدف های اصلی برای توریستهای علاقه مند به جنوب شرق آسیا می باشد. کوالالامپور توریستی ترین شهر این کشور است ، یکی ازدیدنی های گردشگری این شهر برج های دوقلو پتروناس می باشد که پس از به توافق رسیدن دولت مالزی، اعضای پتروناس و شرکت ملی نفت با هم ، تصمیم گرفتند که در کوالالامپور سازه ای بنا شود که جدا از بلندتر بودن نسبت به برج ویلیس شیکاگو، یک نشان ملی  برای مالزی  باشد و یک جاذبه گردشگری برای جلب توجه توریست باشد.  در همین راستا در ماه ژانویه سال 1992 میلادی معماری به نام سزار پلی با کمک همکارانش طرح برج های دوقلو پتروناس را داد و  مورد تایید دولت مالزی شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه با آژانس آرزوی آسمان آبی باشید.

پل پوترا : هنگامی که به کشور مالزی سفر می کنید و در پایتخت این کشور یعنی شهر کوالالامپور اقامت دارید حتما سری به پوتراجایا بزنید . دولت مالزی تلاش کرده تا شگفت انگیزترین اثرهای تاریخی دنیا را در شهر نوسازی به نام پوتراجایا جمع آوری کنند و از این راه پیشرفتی در صنعت گردشگری بردارند. یکی از جاذبه های گردشگری که از ایران در پوتراجایا  ، شبیه سازی شده پل خواجو که پلی تاریخی و بسیار زیبا نصف جهان یعنی اصفهان می باشد.

پل خواجو که از اصلی ترین پل های تاریخی در دوره صفویان و شاه عباس دوم  احداث شده بود بر روی زاینده رود قرار دارد، این پل با اسم های دیگری مثل پل شاه و پل بابا رکن الدین اصفهان نیز شناخته شده است. مقاومت بسیار عالی این پل طی سال های زیاد بر روی آب، معماری این اتر تاریخی و کاشی کاری های فوق العاده اش  نیز مهم و خاص می باشد. پل پوترا طولانی ترین پلی است که در شهر پوتراجایا موجود می باشد که بلوار پوترا را به میدان پوترا وصل میکند ، طول این پل 435 متر است و از جاذبه های گردشگری مالزی محبوب نزد گردشگران و مسافران تور مالزی است .

هتل های مالزی دارای تنوع در ارائه خدمات به مسافرین عزیز قیمت تور مالزی می باشد .

هتل های کوالالامپور : هتل رامادا پلازا کوالالامپور هتل هالیدی این اکسپرس کوالالامپور هتل رویال کوالالامپور هتل پارک رویال کوالالامپور

هتل های لنکاوی : هتل آندامان لنکاوی هتل وستین لنکاوی هتل مریوتس پلانگی لنکاوی هتل برجایا یچ ریزورت لنکاوی

هتل های پنانگ : هتل سنترال سی ویو پنانگ هتل هالیدی این ریزورت پنانگ هتل پارک رویال پنانگ هتل گلدن سندز ریزورت پنانگ

هتل های لیست شده در بالال بخش کوچکی از هتل های مالزی است که مسافران بسیاری را سالانه در خود جای می دهد . 

سفر به هند کشور جاذبه های زیبا و فراوان

هند بخش بزرگی از شبه قاره هند و جنوب آسیا را به خود اختصاص داده است . جغرافیای هند بسیار متنوع است و شامل کوه و بیابان و دشت و فلات و تپه است . پول رسمی کشور هندوستان روپیه است . هند دارای چهارمین اقتصاد جهان است .

غذای مردم هند بسیار پرطرفدار برای افرادی است که عاشق ادویه و غذاهای تند هستند می باشد . مردم هند برای خوردن غذا بیشتر از دست استفاده می کنند و کمتر از قاشق بهره می گیرند . البته این رسم بیشتر در بین ثروتمندان هند مرسوم است . در بین غذاهای هندی خورشی وجود دارد به نام کاری . این خورشت بسیار پر طرفدار است و مسافرین تور لحظه آخری هند می توانند این غذا را سرو نمایند .

در هند جاذبه های گردشگری فراوانی به چشم می خورد

آرامگاه مهاتما گاندی : یکی از بزرگترین شهر های هندوستان دهلی است که قسمتی کوچکتر به نام دهلی نو را فرا گرفته است. اکثر گردشگران و مسافران تور هند در ابتدای ورود خود به این شهر و با دیدن شکوه آن شوکه می شوند. دهلی نو با تلفیق سنت و مدرنیته زیبایی های بسیاری را به بازدیدکنندگان القا می کند. درواقع دهلی پایتخت هند است که جمعیت زیادی را در خود جای داده است. می توان گفت در مقایسه با دیگر شهر های هندوستان البته به جز شهر بمبئی، دهلی شهری است نسبتا گران و دیدنی. زیرا به راحتی می توان فرهنگ ها، مذاهب و عقاید متفاوت بسیاری را در آن مشاهده کرد که ممکن است در ابتدا کمی گیج کننده باشد ولی به مرور به راحتی جذب آن خواهید شد. همکاران ما در آژانس مسافرتی آسمان آبی در ادامه مباحث بیشتری در رابطه با این شهر جالب و جاذبه های زیبای آن را برای شما ارائه می دهند. آرامگاه مهاتما گاندی در دهلی نو یکی از جاذبه های گردشگری هند می باشد که بسیار زیبا و مهم است. این آرامگاه به یاد و نام یکی از بزرگترین و برجسته ترین افراد تاریخ است. مهاتما گاندی رهبر سیاسی و مذهبی هندی ها بوده که در سال 1948 میلادی به قتل رسید. سنت هندو ها این است که پس از مرگ افراد جسدشان را سوزانده و خاکستر باقی مانده را به آب بسپارند. در رابطه با جسم بی جان مهاتما گاندی نیز همین اتفاق افتاد ولی یادبودی برای احترام و زنده نگهداشتن خاطرات این مرد شریف بر پا ساختند که امروزه در دهلی نو محلی برای ابراز ارادت و احترام هندی ها، شخصیت های سیاسی، مذهبی جهان و البته دوست داران این شخصیت بزرگ تاریخ معاصر در سر تا سر دنیا به او به شمار می رود. معمولا هر سال در روز سی ژانویه که روز شهید نامیده می شود به یاد پدر ملی هند در این محل اجتماعی تشکیل می شود که گردشگران تور هند نیز از آن بهره مند می شوند. این مرد بزرگ روی سکویی چهار گوش از جنس مرمر سیاه که جلوه ای سنگین و خاص دارد قرار گرفته و فضایی سبز اطراف آن را احاطه کرده است.

قلعه سرخ آگرا : آگرا یکی از شهر های مهم توریستی کشور هند می باشد و یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری آن تاج محل می باشد. ولی در کنار این آرامگاه باشکوه، جاذبه های گردشگری زیبای دیگری نیز قرار دارد. یکی از این بنا های زیبا و تاریخی، قلعه آگرا می باشد که در قسمت غربی تاج محل قرار دارد. اگر می خواهید با این بنا بیشتر آشنا شوید، آژانس مسافرتی آسمان آبی را دنبال کنید.

قلعه آگرا که با نام قعله سرخ نیز شناخته می شود، مربوط به سده شانزدهم و زمان سلسه گورکانیان، مغول هند، می باشد. این قلعه شامل تعداد زیادی کاخ و سرسرا و مسجد می باشد که یکی از مساجد زیبای آن مسجد مطیع می باشد.

هتل های هند همانند هتل های کشور های دیگر ستاره های مختلفی دارد که چند نمونه از هتل های هند را در اینجا ذکر می کنیم :

هتل های دهلی : هتل کانتری این دهلی هتل گرند نیو دهلی هتل اسکای پرمیوم دهلی هتل گلدن تولیپ دهلی

هتل های آگرا : هتل گیت وی آگرا هتل جی پی پالاس هتل آگرا هتل رامادا پلازا آگرا هتل کلارکس شیراز آگرا هتل رادیسون بلو آگرا

هتل های جیپور : هتل ماری گلد جیپور هتل کلارکس آمر جیپور هتل لالیت جیپور هتل ماریوت جیپور هتل کرون پلازا جیپور

هتل های گوا : هتل نووتل گوا ریزورت گوا هتل آیبیس استایل گوا هتل گرند حیات گوا هتل هارد راک گوا هتل صندل وود گوا

هتل های بمبئی : هتل رنسانس بمبئی هتل لالیت بمبئی هتل حیات رجنسی بمبئی

لیست ارائه شده بخش کوچکی از هتل های هند بود که مسافرین تور هند می توانند از آن ها استفاده نمایند . 

به بمبئی شهر رویا ها سفرکنید

حتی اگر تا به حال به بمبئی این شهر زیبا و دوست داشتنی سفرنکرده باشید ، حداقل نام آن را بارها  و بارها شنیده اید ،بمبئی شهری شلوغ و  پرهیا و هو که با وجود ترکیبی از غذاهای خوش طعم و رنگارنگ ، سواحل زیبا ، طبیعت بکر و ... توریستان آن را شهر رویاها نامیده اند.با وجود شلوغی و ازدیاد جمعیت مردم بمبئی ، یکی از شهرهای دوست داشتنی خود هندی ها محسوب شده و توجه ویژه ای به آن می شود.اولین قدم برای وارد شدن به این شهر دوست داشتنی کافیست تور هند  را به عنوان مقصد توریستی خود انتخاب کنید و با وارد شدن به این شهر رویایی  اوغات خوشی را سپری نمایید .در طول سفر تان برای لذت بردن هرچه بیشتر از بازدید از این شهر زیبا انواع و اقسام فستیوال های محلی ، طبیعت گردی ، و تفریحات هیجان انگیز محیا شده است ،تا تجربه ای خوش وبه یاد ماندنی را برایتان از سفر به بمبئی رقم بزند . ترکیب زندگی مدرن و سنتی در بمبئی کاملا قابل لمس است . از بازارهای ستنی گرفته تا بازرهای مدرن و لوکس برای شمایی که دنبال بهترین ها هستید محیاست تا علاوه بر بازدید از جا به جای این شهر به راحتی بتوانید کالای موردنظرخودراخریداری کنید .به طورکلی هندوستان را اغلب با فستیوال های رنگا رنگ آن مانند جشن بالی میشناسند،اگر قصد سفرتان ازهندوستان و انتخاب این شهر دوست داشتنی بازدید این فستیوال ها باشد ،باید بگوییم که جای مناسبی را انتخاب کرده اید ،چرا که عمده این جشن ها و فستیوال ها در بمبئی برگذارمی شود .اگر آماده سفرهستید چمدانتان را ببندید و با انتخاب بهترین  آژانس مسافرتی راهی سفرشوید ،پیشنهاد ما به شما آژانس مسافرتی آسمان آبی است ،با آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی بهترین ها را تجربه نمایید.

هنگام سفر به مالزی بازدید از لنکاوی را فراموش نکنید

لنکاوی جزیره ای است رویایی در جنوب شرقی آسیا و واقع شده در کشور مالزی ، به قدری جاذبه های این شهر دوست داشتنی زیاد  است که تمام توریستانی که حتی برای بار اول به این جزیره پا میگذراند را مجذوب خود میکند.جزیره ای سر سبز و زیبا ، سواحلی مرجانی ، آب های زلال و بسیاری دیگر که بهشتی زمینی را برایتان تداعی خواهد کرد،  اگر قصد سفر کردن به این جزیره رویایی را دارید با  تورمالزی می توانید   از لنکاوی و جاذبه های دلپذیر آن دیدن  فرمایید .آب و هوای استوایی ،طبیعت بکر در کنار تفریحات مفرح و هیجان انگیزی که در این جزیره فراهم شده است ، باعث شده لنکاوی هرساله پذیرای تعداد بیشماری از توریستان در سرتاسر جهان باشد .برای اقامتتان در این شهر رویایی نیازی به هیچ  جای نگرانی نیست، با توجه به سلیقه شما و  امکانات مد نظرتان هتل های بینظیری فراهم است ، تا شما چندشب به یاد ماندنی را دراین جزیره سپری نمایید. قطعا امکانات ، امنیت و آرامشی که در جزیره محیاست شما را مجاب خواهد کرد تا مدت بیشتری را دراین شهر دوست داشتنی بمانید .درطول سفر وبازدید از تمامی جاذبه های شهر لنکاوی خوردن غذاهای محلی را فراموش نکنید .غذاهای بینظیری که با طعم و عطر خوش خود شما را شیفته می کند .صرف یک وعده غذایی لذیذ آن هم با چشم اندازی زیبا و دوست داشتنی خالی از لطف نیست . جاذبه های توریستی مالزی  بسیار زیاد است  ، به طوری که در مورد هرشهرمی توان  کلی مطلب نوشت ،شهرهای همچون کوالا لامپور ،سنگاپور،پنانگ ، بالی و ..که بازدید از هرکدام از این شهرها لذت بخش ومفرح خواهد بود .اگروقت کافی داشته باشید می توانید با انتخاب تورترکیبی مالزی علاوه از بازدید ازلنکاوی این جزیره رویایی ازسایر شهرهای مالزی نیز دیدن فرمایید.درطول سفر آژانس مسافرتی آسمان آبی همر اهتان خواهد بود ،آژانس آسمان آبی با ارائه پکیج های ویژه تورمالزی ،با با لاترین خدمات به همراه مناسبترین قیمت ، شما را در راه رسیدن به رویایتان یاری می رساند .با ما سفری رویایی داشته باشید.

 

باتور مالزی به طبیعت سفر کنید

مالزی این کشور زیبا و دوست داشتنی قاره آسیا ،یکی از زیباترین مقاصد گردشگری توریستان از سرتاسر دنیا می باشد .سفر به مالزی با وجود آب و هوای استوایی و طبیعت بکر آن بدون شک خالی از لطف نیست،چه به دنبال شهری باشید آرام و سنتی یا دنبال مکانی باشید لوکس و لاکچری ،  سفر به مالزی نا امیدتان نخواهد کرد.تنوع در سبک و فرهنگ در مالزی به قدری زیاد است که هرتوریستی را مجذوب خود خواهد کرد.چه برای بار اول سفر به این کشور را انتخاب کرده باشید ،چه برای چندمین بار است که به این کشور زیبا سفر می کنید تورمالزی یکی از خاطره انگیز ترین و لذت بخش ترین سفرها برایتان خواهد بود . با توجه به معتدل بودن آب و هوای آن بازدید از آن  در تمامی فصول لذت بخش است، سواحل مرجانی ، جنگل های انبوه ،در کنار تفریحات هیجان انگیز همه و همه در مالزی فراهم شده تا شما سفری خوش و خاطره انگیز را تجربه نمایید.غارمیمون ها ، برج های دوقلو پتورناس، باغ وحش سنگاپورتنها تعدادی ازجاذبه های گردشگری مالزی می باشد که بازدید از تمامی آن ها شما را ساعت ها مشغول خواهد ساخت.طبیعت مالزی به قدری چشم نواز است که نظر هر توریستی را به خود جلب خواهد کرد .برخی از توریستان مالزی را به بهشت زمینی توصیف کرده اند .البته با وجود آب و هوای معتدل و استوایی ،جنگل های پوشیده شده از درختان یک دست ،سواحل مرجانی  وآبهای زلا آن زیاد هم اغراق به نظر نمی رسد .اگر برای یک سفر هیجان انگیز آماده اید چمدان خودرا ببندید و با آژانس مسافرتی  آسمان آبی همراه شوید .آژانس آرزوی آسمان آبی سفری هیجان انگیز ومحیج برایتان درنظر گرفته است .