آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

سفر به هند کشور جاذبه های زیبا و فراوان

هند بخش بزرگی از شبه قاره هند و جنوب آسیا را به خود اختصاص داده است . جغرافیای هند بسیار متنوع است و شامل کوه و بیابان و دشت و فلات و تپه است . پول رسمی کشور هندوستان روپیه است . هند دارای چهارمین اقتصاد جهان است .

غذای مردم هند بسیار پرطرفدار برای افرادی است که عاشق ادویه و غذاهای تند هستند می باشد . مردم هند برای خوردن غذا بیشتر از دست استفاده می کنند و کمتر از قاشق بهره می گیرند . البته این رسم بیشتر در بین ثروتمندان هند مرسوم است . در بین غذاهای هندی خورشی وجود دارد به نام کاری . این خورشت بسیار پر طرفدار است و مسافرین تور لحظه آخری هند می توانند این غذا را سرو نمایند .

در هند جاذبه های گردشگری فراوانی به چشم می خورد

آرامگاه مهاتما گاندی : یکی از بزرگترین شهر های هندوستان دهلی است که قسمتی کوچکتر به نام دهلی نو را فرا گرفته است. اکثر گردشگران و مسافران تور هند در ابتدای ورود خود به این شهر و با دیدن شکوه آن شوکه می شوند. دهلی نو با تلفیق سنت و مدرنیته زیبایی های بسیاری را به بازدیدکنندگان القا می کند. درواقع دهلی پایتخت هند است که جمعیت زیادی را در خود جای داده است. می توان گفت در مقایسه با دیگر شهر های هندوستان البته به جز شهر بمبئی، دهلی شهری است نسبتا گران و دیدنی. زیرا به راحتی می توان فرهنگ ها، مذاهب و عقاید متفاوت بسیاری را در آن مشاهده کرد که ممکن است در ابتدا کمی گیج کننده باشد ولی به مرور به راحتی جذب آن خواهید شد. همکاران ما در آژانس مسافرتی آسمان آبی در ادامه مباحث بیشتری در رابطه با این شهر جالب و جاذبه های زیبای آن را برای شما ارائه می دهند. آرامگاه مهاتما گاندی در دهلی نو یکی از جاذبه های گردشگری هند می باشد که بسیار زیبا و مهم است. این آرامگاه به یاد و نام یکی از بزرگترین و برجسته ترین افراد تاریخ است. مهاتما گاندی رهبر سیاسی و مذهبی هندی ها بوده که در سال 1948 میلادی به قتل رسید. سنت هندو ها این است که پس از مرگ افراد جسدشان را سوزانده و خاکستر باقی مانده را به آب بسپارند. در رابطه با جسم بی جان مهاتما گاندی نیز همین اتفاق افتاد ولی یادبودی برای احترام و زنده نگهداشتن خاطرات این مرد شریف بر پا ساختند که امروزه در دهلی نو محلی برای ابراز ارادت و احترام هندی ها، شخصیت های سیاسی، مذهبی جهان و البته دوست داران این شخصیت بزرگ تاریخ معاصر در سر تا سر دنیا به او به شمار می رود. معمولا هر سال در روز سی ژانویه که روز شهید نامیده می شود به یاد پدر ملی هند در این محل اجتماعی تشکیل می شود که گردشگران تور هند نیز از آن بهره مند می شوند. این مرد بزرگ روی سکویی چهار گوش از جنس مرمر سیاه که جلوه ای سنگین و خاص دارد قرار گرفته و فضایی سبز اطراف آن را احاطه کرده است.

قلعه سرخ آگرا : آگرا یکی از شهر های مهم توریستی کشور هند می باشد و یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری آن تاج محل می باشد. ولی در کنار این آرامگاه باشکوه، جاذبه های گردشگری زیبای دیگری نیز قرار دارد. یکی از این بنا های زیبا و تاریخی، قلعه آگرا می باشد که در قسمت غربی تاج محل قرار دارد. اگر می خواهید با این بنا بیشتر آشنا شوید، آژانس مسافرتی آسمان آبی را دنبال کنید.

قلعه آگرا که با نام قعله سرخ نیز شناخته می شود، مربوط به سده شانزدهم و زمان سلسه گورکانیان، مغول هند، می باشد. این قلعه شامل تعداد زیادی کاخ و سرسرا و مسجد می باشد که یکی از مساجد زیبای آن مسجد مطیع می باشد.

هتل های هند همانند هتل های کشور های دیگر ستاره های مختلفی دارد که چند نمونه از هتل های هند را در اینجا ذکر می کنیم :

هتل های دهلی : هتل کانتری این دهلی هتل گرند نیو دهلی هتل اسکای پرمیوم دهلی هتل گلدن تولیپ دهلی

هتل های آگرا : هتل گیت وی آگرا هتل جی پی پالاس هتل آگرا هتل رامادا پلازا آگرا هتل کلارکس شیراز آگرا هتل رادیسون بلو آگرا

هتل های جیپور : هتل ماری گلد جیپور هتل کلارکس آمر جیپور هتل لالیت جیپور هتل ماریوت جیپور هتل کرون پلازا جیپور

هتل های گوا : هتل نووتل گوا ریزورت گوا هتل آیبیس استایل گوا هتل گرند حیات گوا هتل هارد راک گوا هتل صندل وود گوا

هتل های بمبئی : هتل رنسانس بمبئی هتل لالیت بمبئی هتل حیات رجنسی بمبئی

لیست ارائه شده بخش کوچکی از هتل های هند بود که مسافرین تور هند می توانند از آن ها استفاده نمایند . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.