آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

رستوران هلی لانگ بار (Heli Lounge Bar Restaurant)

کوالالامپور پایتخت کشور مالزی و یکی از توریستی ترین شهرهای این کشور است که بسیاری از گردشگران از نقاط مختلف دنیا به این کشور سفر می کنند . این شهر علاوه بر مکان های دیدنی ، امکانات تفریحی و سرگرمی و مراکز خرید و .... دارای رستوران های معروف و عالی است که مسافران تور مالزی را به سمت خود می کشاند و غذاهای خوشمزه ای که ارائه می دهند از خاطرشان پاک نمی شود . در این بخش آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی به معرفی یکی از این رستوران ها به نام هلی لانگ بار می پردازد ، پس ما را دنبال کنید.


رستوران هلی لانگ بار کوالالامپور ، روی یک پشت بام ساخته شده است و انواع غذاهای غربی در آن پخت و سرو می شود. هنگامی که به این رستوران  شیک و پر زرق و برق داخل می شوید، احساس می کنید که به یک مهمانی شبانه رفته اید. پیشنهاد می شود غذاهایی مانند جوجه کباب به همراه سس قارچ رو در رستوران هلی لانگ بار از دست ندهید. پرسنل این رستوران به گونه ای با مراجعه کنندگان برخورد می کنند که گویی یک  سوپر استار معروف وارد شده است.

HeliLoungeBar

گردشگران و مسافران تور مالزی  زمانی که بعد از یک روز شلوغ و سرگرم کننده در باغ های گرمسیری به این رستوران میروند و از استراحت کردن و شنیدن به موسیقی دلنشین و روح نواز جاز لذت کامل را می برند.  هنگامی که به رستوران هلی لانگ بار  کوالالامپور وارد می شوید نخستین چیزی که توجه شما را جلب می کند عطر دلپذیر قهوه و چای آن است، اگر از طرفدارن چای سبز هستید منوی این بار کلکسیونی بسیار وسیع از چای های سبز از جمله چای سبز با گل اس، چای سبز با برنج و چای لیچی آلی لز ژاپن را نیز دارا می باشد. انواع چای های سفید و دمنوش های گیاهی مختلف نیز در این رستوران موجود است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.