آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

جنگل استوایی بوکیت ناناس کوالالامپور(KL Forest Eco Park)

جنگل استوایی بوکیت ناناس مالزی به اسم دیگر جنگل اکو پارک  KL Forest Eco Park  نیز معروف می باشد ، این جنگل به عنوان یکی از پارک هایی که در کشور مالزی موجود است، فقط پارک معمولی سرسبز نیست ، بلکه بوکیت ناناس جنگل استوایی ایستاده در مرکز شهر کوالالامپور می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید.


جنگل استوایی بوکیت ناناس با مساحتی بالغ بر ۱۱ هکتار به ریه سبز کوالالامپور معروف است و از جاذبه های توریستی پربازدید این شهر است. این جنگل از قدیمی ترین جنگل های حفاظت شده  کشور مالزی می باشد. این مجموعه درون  منطقه بوکیت ناناس مالزی در تپه ای سرسبز واقع شده است که برج کی ال  یا همان منارا کوالالامپور روی آن قرار دارد.


افرادی بازدیدکننده و مسافران تور کوالالامپور که از این مرکز دیدن می کنند  می توانند تنوع بیشماری از گیاهان داخل جنگل استوایی بوکیت ناناس را مشاهده کنند که شامل  گیاهان کمیاب، خزندگان، سرخس، و درختان غول پیکر می شود . پنج مسیر پیاده روی کوتاه در این پارک وجود دارد که مراجعه کنندگان می توانند به مرکز اطلاعات جنگل در خیابان راجا چولان  Raja Chulan  مراجعه کنند .

bukitNanas-malaysia

در مسیرهای  پیاده روی در جنگل بوکیت ناناس  این امکان وجود دارد که  قادر به تماشای خیلی از پروانه های رنگارنگ و حشرات  شوید و همچنین میمون های دم دراز که درون این پارک زندگی می کنند ، سنجاب و گونه های پرندگان مانند : پرنده سفید پادشاه فیشر ، مینا و بلبل باشید.


جنگل استوایی بوکیت ناناس مالزی  هر روز از ۷ صبح الی ۶ عصر ، حتی تعطیلات آخر هفته و تعطیلات عمومی باز است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.