آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

مرکز خرید میدولی مگامال کوالالامپور(Mid Valley Megamall)

شهر کوالالامپور دارای مکان های دیدنی ، معابد ، مرکز خرید های فراوانی است که در سال تعداد زیادی از گردشگران و علاقه مندان به تور مالزی از آن ها دیدن می کنند  . این شهر به دلیل وجود مرکز خریدهای متعددی که دارد برای خرید کردن در بین مسافران تور کوالالامپور نیز محبوب است .


مرکز خرید میدولی از محبوب ترین مرکز خریدهایی است که در کشور مالزی وجود دارد و در میان مردم بومی و توریستها نیز هم به همین شکل است . این مجموعه نوامبر سال 1999 به بهره برداری شد. اغلب مراکز خرید در مرکز شهر و مناطقی شلوغ قرار دادند،  اما  مرکز خرید میدولی مالزی در کنار بزرگراه فدرال، میان شهر کوالالامپور و پتالینگ جایا قرار گرفته است و یکی از بزرگترین مرکز خریدهایی است که در آسیا موجود می باشند. با آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی همراه باشید.


مرکز خرید میدولی مگامال دارای مساحتی  418،000 متر مربع است و  کنار مرکز خرید میدولی ، دو هتل معروف ( 646 اتاق در هتل  Cititel Midvalley و 390 اتاق در هتل Boulevard Hotel) و 30 شرکت معروف و مهم  تجاری ساخته شده است.

Mid-Valley-Megamall-malaysia-KualaLumpur

این مجموعه برنده جایزه بهترین مرکز خرید در سال 2000 از نظر توریستها و بهترین مرکز خرده‌فروشی در کشور مالزی در سال 2001 از طرف FIABCI Malaysia می باشد.  افتتاح مرکز خرید میدولی در نوامبر 1999 میلادی بود و اکنون میزبان 430 برند داخلی و خارجی می باشد. از برندهای شناخته شده ای که در مرکز خرید میدولی وجود دارد میتوان به  برشکا ، دیور ، گس ، منگو ،تیمبرلند ، زارا ، ویکتوریا ، سواچ و ... . اشاره نمود  و  در کنار آنها مارک های مطرح لباس های خانم ها و آقایان و مارک های معروفی در راستای طراحی و ساخت جواهرات مثل  G&O Jewellery و Riocca Jewellery نیز وجود دارد.


مرکز خرید میدولی مگا مال در 5 طبقه ساخته شده است ، بانک ها، فست فودها، رستوران های محلی و بین المللی ، صرافی‌ها و کافه و .... در این مرکز بع تعداد فراوان موجود است و همینطور یک مرکز دندانپزشکی به نام Pristine Dental Centre در این مرکز موجود می باشد که به سبب استفاده از تکنولوژی های جدید، بیماران زیادی از تمام جهان مراجعه می‌کنند. در کنار این مرکز دندانپزشکی، کلینیک پزشکی نیزواقع شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.