آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

مرکز خرید گاردن کوالالامپور(The Gardens Mall)

کوالالامپور شهری است که در خود مراکز خریدی بسیار و متنوعی جای داده است و از همین جهت در بین گردشگران و علاقه مندان به تور مالزی بسیار محبوب است و زمانی که به کوالالامپور سفر می کنند علاوه بر دیدن جاذبه های گردشگری این شهر، خرید کردن در این مراکز هم در برنامه سفری خود قرار می دهند. در این قسمت با مرکز خریدی به نام « د گاردن » آشنا شویم ، پس در کنار آژانس مسافرتی آسمان آبی بمانید.


مرکز خرید دِ گاردن سال 2007 میلادی افتتاح شد ، این مرکز خرید از شش طبقه ساخته شده است و  توسط یک پل عابر پیاده به مرکز خرید میدوالی مگا مال  متصل شده است که میزبان 200 برند معروف  داخلی و خارجی می باشد.


از جمله برندهای شیک و لوکسی که در مرکز خرید دِ گاردن میتوانید مشاهده کنید می توان  لوویس ویتون ، ورساچه ، بربری ، آرمانی ، کلوین کلین ، گپ ، لاکوست ، هوگو باس و ... را نام برد


در مرکز خرید دِ گاردن 200 برند مختلف به شکلی قرار گرفته اند که فضای بسیار زیبایی را برای خرید به گردشگران و مسافران تور لحظه آخری مالزی میدهد. از دیدگاه مردم بومی، این مرکز خرید از زیباترین مراکز خرید کشورشان است به دلیل رنگ های سبز و نسکافه ای که  به کار رفته در این مجموعه ،لامپ های ویژه، زیبایی و جلوه ی خاصی به این مرکز خرید داده است. در طبقه های اول این فروشگاه ، کتاب فروشی وسیعی را می توانید مشاهده کنید که کتاب های فراوانی  را شامل می شود. سوپر مارکت بزرگ نیز در همین طبقه های اولیه که بیشتر مورد احتیاج مردم محلی و گردشگران است قرار دارد.

TheGardensMall-KualaLumpur

در قسمت دیگری از مرکز خرید دِ گاردن سینما طراحی شده است که از لوکس ترین سینماهای موجود در کشور مالزی می باشد و به روز ترین  فیلم‌های جهان  را پخش می‌کند، دو بلیط در این مرکز به فروش می رسد: استاندارد و طلایی . قیمت بلیط استاندارد 30 رینگیت و قیمت بلیط طلایی 60 رینگیت است . فرق صندلی ها و نوع نشان دادن فیلم در این دو حالت به طور کامل مشهود می باشد.


رستوران و کافی های بسیاری ،در فروشگاه دِ گاردن موجود است از جمله فلاینیگ چیلی ، یوزو ،سوشی‌زانمیای  و. .... هستند. مسیر رسیدن به این مجموع مانند مرکز خرید میدولی در ایستگاه قطار سبک شهری بنگسار باید پیاده شوید و با سرویس های مجانی رفت و برگشت به مرکز خرید میدولی وارد شوید و از مسیر پل زیرگذر داخل مرکز خرید دِ گاردن شوید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.