آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

مرکز خرید سونگی وانگ پلازا کوالالامپور(Sungei Wang Plaza)

مرکز خرید سونگی وانگ در سال 1977 میلادی و در هفت طبقه ساخته شد که از مشهورترین مراکز خرید در شهر کوالالامپور ، پایتخت کشور مالزی می باشد. مردم بومی این منطقه این مرکز خرید را ارزان و مناسب می دانند و از طرفی از دیدگاه خارجی‌ها این فروشگاه در یک مکان مناسب در مثلث طلایی کوالالامپور واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه با آژانس هواپیمایی آرزوی آسمان آبی باشید.


مرکز خرید سونگی وانگ یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کوالالامپور است که در زمینی به مساحت 111 هزار مترمربع بنا شده است که داخل این مجموعه از فروشگاه‌های گوناگون تشکیل شده است. در طبقه پایین همکف محوطه ی  بزرگی وجود دارد که هر چند وقت به مناسبت‌های گوناگون برای اجراهای زنده مورد استفاده قرار می گیرد.  اطراف محوطه باز تعدادی بوتیک پوشاک موجود می باشد که معمولاً برندهای محلی می باشند . جدا از این فروشگاه‌هایی در قسمت فروش کامپیوتر و موبایل و لوازم جانبی آنها مثل شارژر، قاب و باتری نیز وجود دارد.

SungeiWangPlaza

سونگی وانگ از راه خیابان فیستا به بلوار اصلی متصل می شود که در آن یک پیاده رو جدید احداث شده است و تعدادی از رستوران‌های ایتالیایی، ، چینی، و آسیایی و ...  در آن کار می کنند.  مثل دیگر فشن مال‌ها در این مکان چندتا فست فود وجود دارد ،  مرکز خرید سونگی وانگ به  بوکیت بینتانگ وصل می باشد. این مرکزها طوری در هم فرورفته‌اند که اغلب مراجعه کنندگان وی دانند بعد از خروج از سونگی وانگ در حال ورود به بی بی پلازا می باشند . این امکان وجود دارد، از خیابان بوکیت بینتانگ از ورودی اصلی بی بی پلازا به این مرکز داخل شوند ، در غیر این صورت برای وارد شدن به آن باید تمام مرکز تجاری سونگی وانگ را طی کنید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.