آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

جزیره سیپادان کوالالامپور(Sipadan Island)

جزیره سیپادان تنها جزیره موجود در کشور مالزی است که درون دریای سلب  (Celebes) واقع شده است که بر اثر  فعالیت‌های آتشفشانی پدید آمده است و در آن طرف ساحل های شرقی ایالت صباح واقع شده است و یکی از جاذبه های گردشگری مالزی بشمار می رود.


جزیره سیپادان  مالزی حدود ۶۰۰ متر بالاتر از کف دریا قرار دارد و در گذر هزاران سال به وسیله مرجان‌های زنده‌ای که بر روی مخروط های آتشفشانی رشد می‌کنند، به وجود آمده است  که امروزه تعداد زیادی از توریستها و علاقه مندان به تور مالزی را جذب خود کرده است.


جزیره سیپادان در مرکز محل اتصال اقیانوس هند و اقیانوس  آرام واقع شده است و جانوران آبزی از سراسر دنیا درون این آب‌ آن زندگی می‌کنند. جزیره سیپادان مالزی برای مسافران تور مالزی و غواصان مانند بهشت است  و جالب است بدانید که یکی از معروف‌ترین مکان‌های جهان برای تماشای لاک‌پشت‌های دریایی است.

SipadanIsland

دهانه ی غاری در عمق بیست متری از سطح آب موجود می باشد که در راهروها و دالان‌های پیچیده به هم  و پرخم آن جانوران دریایی زیادی گم شده اند و تا آخر حیات خود در آنجا باقی خواهند ماند. برای آشنایی با دیگر جاذبه های توریستی و همچنین اطلاع از آخرین تورهای مالزی آژانس آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.