آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

رستوران آ کونگ کوالالامپور(Ah Koong Restaurant)

شهر کوالالامپور در مالزی به دلیل جاذبه های گردشگری کوالالامپور و  ترکیب چند فرهنگ مالزیایی و چینی و هندی برای افراد دوستدار غذا به یک مقصد اصلی برای خوردن تبدیل شده است. کوالالامپور هم مثل شهرهای بزرگ آسیایی تنوع غذایی فراوانی دارد همچنین به دلیل وجود فست فود های زیادی که در کل شهر قرار دارد برای رستوران بزرگ و درجه یک رقیب حساب می شود.  در این قسمت آژانس هواپیمایی آرزوی آسمان آبی به یکی از این رستوران ها به نام آ کونگ (AH KOONG) اشاره می کند.


رستوران آ کونگ در کوالالامپور ، یک رستوران سنتی است که در این چند سال در شهر کوالالامپور برای مسافران تور مالزی بسیار معروف شده است که بیشترین دلیل شهرتش هم به خاطر کوفته ماهی و نودل هایی است که طبخ می کنند، شاید در نگاه اول کوفته ماهی رستوران آ کونگ خیلی ساده به نظر بیاید ولی تا به حال هرکسی ماهی وارفته را میل کرده باشد درباره ی تمیزی غذا و مرتب بودن آن صحبت می کند چون زمانی از خوردن ماهی لذت خواهید برد که اولا تمیز باشد و دوماً که نحوه ی سرو آن مرتب باشد.


 رستوران آ کونگ  کوالالامپور در  سال ۱۹۸۷ میلادی افتتاح شد  و دکوراسیون درون رستوران شبیه اعماق زمین است. مشتریانی که به تور کوالالامپور و به رستوران آ کونگ  میروند ، میتوانند موقع سفارش غذا زمانی که هنوز میزی برای نشستن پیدا نکرده اند روی کانتر منتظر بمانند.


مشتریان رستوران آ کونگ می‌توانند غذایی که خودشان دوست دارند را سفارش دهند ولی اکثر مشتریان  کوفته‌ی ماهی درون سوپ نودل به علاوه  یک پرس ماهی سوخاری مخصوص رستوران آ کونگ را به دلیل اینکه از غذهای دیگر محبوب تر است سفارش می دهند.  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.