آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل

دانستنی های ترکیه

ترکیه مهد فرهنگ و پایتخت تمدن و نقطه ی اتصال دو قاره ی آسیا و اروپا می باشد. از آغاز تاریخ، سرزمین آناتولی جزو سرزمین های اولیه بوده که مهاجرت اقوام مختلف با فرهنگ های مختلف به آن انجام می شده است. امپراطوری های مختلفی از سومری ها تا هیتی ها و بیزانس و سلجوقی و عثمانی زمانی در داخل مرزهای ترکیه حکمرانی کرده اند. 

آنکارا پایتخت ترکیه است. در سال 1923 با تاسیس جمهوری ترکیه یک حکومت دموکراتیک پایه گذاری شد. دو تنگه ی بسفر و Dardanelles آب های این سرزمین با شکوه را که با دریای سیاه، مدیترانه و اژه احاطه شده است، به یکدیگر متصل می کنند و مانند پل ارتباطی اراضی این منطقه می باشند.

در غرب ترکیه ، یونان و گرجستان و در شرق آن آذربایجان و ارمنستان و در جنوب آن ایران و عراق و سوریه از همسایگان مرزی این کشور هستند. اعضای سازمان های مختلف بین المللی از جمله سازمان ملل متحد، شورای اروپا، سازمان پیمان آتلانتیک شکالی، سازمان همگاری اقتصادی دریای سیاه و سازمان کشورهای اسلامی برای رشد و توسعه به طور مداوم دراین کشور کنفرانس هایی برگزار می کنند.

این کشور از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب در هر گوشه دارای ثروت های زیادی است. ترکیه دارای الگوهای آب و هوایی متنوعی است. مناطق مختلف ترکیه شرایط آب و هوایی مختلفی دارند. آب و هوای این کشور از هفت منطقه آب و هوایی تشکیل شده و در یک روز ممکن است شرایط مختلفی از نظر آب و هوایی را تجربه کند.

آژانس مسافرتی آسمان آبی تورهای پائیز 97 ترکیه را با بهترین خدمات برای مسافران عزیز در نظر گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.